INTE KOMMIT IN PÅ BLOGGEN :'(!!

Publicerat: 2012-03-23 Kl: 14:12:12 | I kategori: Allmänt

Hej alla!
Har inte kommit in på min blogg på typ 3 dagar :(!!
Vet inte varför den har typ låst sig på ngt sätt!!!?
Vet ej vrf...

Men idag fick jag gå hem från skolan då jag hade huvudvärk och så :(

Imon ska jag till stallet om jag orkar :), men jag ska iaf dit villket som även om jag mår skiit!
måste verkligen dit och fixxa hö-påsar och mocka...
Han måste dessutom få sig en promenad med skritt och trav iaf!
mår jag inte så bra så får jag gå ut med han bara..
Men jag ska rida, det ska jag!

Berättar hur mina dagar har vart sen i onsdags :)

Onsda: Gick till skolan det var sådär roligt ;)
Åkte hem och fixxade mig och så åkte vi till staallet som jag redan berättade då :)
I stallet så fick jag göra hö-påsar, mocka, fixxa nytt vattten....:) Sedan red jag o en tjej ut i skogen och, ja, han har blivit ganska frisk nu så att vi kan börja galoppera och det gjorde vi i onsdags då :D
han är inte speciellt lat i galoppen iag ;) snabb som vinden!

Torsdag: Var i skolan kom hem och åkte till stallet och då red jag Gregor pojjken :D!
Sedan åkte vi och köpte glass på Triumf :) jag åt mjuk-glass :D

Ja, det var typ det jag hade gjort ;D
Men vi hörs senare nu ska jag kolla på lite saker!

Först: Elsas värld, dubbelliv, och sedan ska jag börja på en ny "saga/bok" kanske man kan säga?
skriver ganska mkt och så på datorn nu för tiden så vrf inte skriva lite sånt då llixom? 
Så det ska jag göra nu ;)

Puss på er så lääääänge! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback