HOOOMEEE! ;)

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 16:25:31 | I kategori: Allmänt

Nu har vi vart hemma ett tag och så ;) Vi åkte inte till "Tessie" vi åkte bara och fika och lite sånt :)
Och nu när jag har vart hemma ett tag så har jag elr aa mamma har rensat min gaderob när vi var i skolan... så nu fick jag kolla på grejerna hon skulle "skänka" och jag tycker att jag vart rätt duktig!! Jag är en sån som sparar på precis allt!!!! Men skänkte över 200 plagg till ngr främlingar som jag inte ens vet vad dem heter-ålder-land?
Och jag hade ca 1000 plagg, kanske 900 men det var NÄSTAN 1000 PLAGG! UTAN JACKOR OCH ALLT SÅNT DÅ..
Måste skryta lite nu om att jag vart rätt duktig, HAHA! Hurofta ränsar ni eran gaderob?

Hahaha! jag ränsar typ bara min 1 gång per år, men då städar jag den oxå, men vi rensade den för en "orsak" pga att jag ska få en ny gaderob, och då tänkte vi, vrf inte rensa nu lixom? lika bra att ha det överstökat? elrh?

Imon ska iaf min kompis "Estelle" med mig till stallet :) Roligt, roligt, roligt!! :)

Nää, men det ska väll bli roligt, antar jag, haha!! :)

Kan härmed länka till en rätt bra blogg ;) som jag tänker att fortsätta att läsa i framtiden iaf :)
Gör det du oxxxxxxååååå!!!!!<3 ni hittar den grymma bloggen:

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRR:D

Ha det bra så läänge ;) puuuussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback