hemma från torget :)

Publicerat: 2012-03-09 Kl: 18:04:34 | I kategori: Allmänt

Hej hej alla! ;)

NU har jag kommit hem från frölunda torg :)
det var sådär roligt ;)

Vad har ni gjort idag? :)

Ska snart messa Sanja och se så att XL mår prima bra ;)

Ska börja fundera villken som blir dagen hästblogg tills imorgon ;)
Har ni ngr förslag kanske? :)

Igår så var jag som sagt i stallet och red Gregor, det gick jätte bra :)

Det vi tränade på var på min och hästens kontakt + så tränade jag extra mkt på sittsen ;)
Och sedan att byta till korta galopp´s språng t långa :)!
Men imorgon blir det till att rida XL om har mår bra såklartb :) !

Idag i skolan så drömde jag mig bort på vissa lektioner :D
tänkte typ på en massa hästar, bra betyg i skolan och såklart så tänkte jag på bloggen och på er :)

Nu är det så oxå att denna bloggen går bättre än min förra, och det är jätte roligt! :)¨

Om jag kanske inte har skrivit det så är XL min medryttar ponny :)
Han är ur söt :)
iaf enligt mig ;)

här får ni en lite bild på mig cohy XL när jag tar in han från hagen :)


Ha nu en trvlig eftermiddag så hörs vi lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback