Hallojsan!

Publicerat: 2012-03-31 Kl: 16:44:37 | I kategori: Allmänt

Hellu! Nu har jag kommit hem, elr jag och mamma skulle hämta ngr personer fast vi skulle inte få plats i bilen, så mamma fick lämmna mig :) Fast hon kommer väll om typ 25minuter tror jag, så ska mamma hämta mig så ska vi åka och handla :)

Bloggar via min systers data då jag ej orkar sätta på min...
Måste säga att hennes data är asa seeg om man jämför med min :)

Vad har ni gjort idag? tycker det är jätte roligt om ni komenterar.. :)

Men nu har jag inget mer att skriva, typ! så hade bra!

(såg ni bilden på xl?) visst var den göölig!? :_)



Kommentarer
Postat av: fanny

nej vilken söt ponny du har! :)

följa varann via bloglovin?

2012-03-31 @ 17:25:40
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Julia Persson

Du frågade om vi skulle göra bloglovin byte!

visst! :)

Kram Julia och Emelie

2012-03-31 @ 21:43:41
URL: http://jumpnerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback