Färgar hååååret! :)

Publicerat: 2012-03-18 Kl: 18:02:45 | I kategori: Allmänt

Japp, japp...

Nu sitter jag och bloggar på datorn och mamma har precus lagt i en blond färg i mitt hår :)

Men jag tog tyvärr ingen "för" bild, men det blir ju iaf en "efter" bild ;)

Tänkte bara visa den videon när jag och xl travar ;)
Men den tar jag ikväll ;)

Nu ska jag vänta i 30 minuter, sedan skall jag skölja ut färgen och sedan föna håret, borsta håret + ta en bild så att ni kan få se ;)!

Nu ska mamma göra min syster oxå vi får se hur det blir....

Nu ska jag lyssna litge på musik och typ kolla lite saker;)

så hörs vi senare..?

Joo juste!

Bilderna på mina nya saker lägger jag upp i ett nytt inlägg om ca. 5 minuter ;)

Ha det bra så lääääääänge ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback