(+_+)

Publicerat: 2012-03-26 Kl: 15:59:02 | I kategori: Allmänt

Ja, man blir less på att bara sitta är hemma elr vad känner ni när ni är sjuka? blir inte ni trötta på att bara sitta hemma och inte gör ngt? så känner jag iaf ;)

Hahha, vet inte rikitgt varför jag skriver från höger till vänster ;D haha!    <----  ----->
Gör väll det för att det är roligt, haha?

tänkte planera min vecka för er med en beskrivning ;) vad tkr ni om det? har ju inte gjort ngt sånt på denna bloggen, kanske ska börja med lite mer bilder och massa sånt, har ju typ bara samma bilder på bloggen hela tiden, elrh? man börjar själv tröttna på dem, och då förstår jag att ni gör det ;) men iaf här kommer min veckoplanering :D


MÅNDAG: ??? SJUK :( ???

TISDAG: SKOLA + VILA..

ONSDAG: SKOLA + STALLET ALL DAYYYYYY

TORSDAG: SKOLA + TURISTMÄSSA (I SKOLAN) 17-19 TROR JAG ATT DET VAR ;) MEN MISSAR STALLET :(

FREDAG: SKOLA + VIIILA + GÅ LÅÅÅNG PROMENAD?

LÖRDAG: STALLET ALL DAAAAAY!!! <3 YEEAAAAH

SÖNDAG: CHIIILLLLA ;D GÅ UT PROMENAD ...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback