Stor städat ;)

Publicerat: 2012-06-30 Kl: 14:04:26 | I kategori: Allmänt

Duktig flicka som har stor städat heeela rummet  ;)
Plockat upp alla kläder och grejer som legat och skräpat på mitt golv, hehe, rätt mkt, kan tippa på att det minst var ca 20plagg som jag la in i tvätten nu... + lakan..
Bäddat sängen med NYA lakan och så, damma OCH dammsugit, både köket och mitt rum ;P
Ställ sakerna på rätt plats, satt upp tavlor i rummet, putsat spegeln oxå, vad säher ni om dé?  haha!
Tömt min paperskorg, vattnat blommorna, tagit fram en klocka som jag ställt fram nu oxå ;)
Tagit tbx mitt täcke, jag hade filt med ett påslakan över förrt för jag tyckte det var för varmt med täcke, men nu ville jag ha tbx mitt täcke igen ...
Målate en HÄSTSKO tro att det var xl´s minns inte, eller så var det, Ella, Iris elr Villes, vet inte men jao.
Målat den vit, så när den torkat blir det till att hänga upp den över dörren, hoppas att det blir lite LY´CKA nu då? :PP
Och så har jag plockat in disk och lite så, inte för att det ee stort då HAHA men jaaaopp!
 
Har fått en fråga oxå,: Vad betyder XOXO? Skriv gärna frågan i ett inlägg! :)
 
Jo, XOXO betyder Puss & Kram, Puss & Kram ;)
Haha, jag har det väll för att man ska ha ett litet Bättre Avslut kanske.. Vet inte riktigt varför, men jaaopp!
Så tack för frågan Heheh...
 
XOXO / Samantha♥.♥
 
 
FAILAD BILD? XP
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback