sry bad uppdate!

Publicerat: 2012-06-16 Kl: 20:49:56 | I kategori: Allmänt

½ som ½ nu asså med bloggen! känner verkligen att jag måste ta ansvaret att blogga!
Känner mig inte världbäst på dé?

va iaf på bio såg "LOL" sjukt bra film! och rekomenderar den såhäääääär mkt, att ni ska se den!!

Sedan åkte jag hem då, funderade på att åka ut och bada, men nej då.. då ska det börja regna...
neeeej, såklart att det ska börja regna just då!
sedan käka pizza på min kusins mamma´s jobb! guuud va gott! ;)

Imon blire lisset på schemat ;) guldpass I ♥ YOU! (And my family) just nu e de så ! :))

Måndag e det stallet :) puss till min älskade xl som jag REDAN SAKNAR ;)))

LOVE YAAH! ♥♥♥♥



(när jag var på hopptävling mé sofia :)

"ni vet att jag finns alltid mé kameran om ni ill att jag ska ta och fota, haha :D ) n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback