Skodd..

Publicerat: 2012-06-13 Kl: 21:51:58 | I kategori: Allmänt

...xl blev skodd idag så kände att det räckte med en promenad, nu när det var så skönt väder ute :)
Så borstade han ren fin & glansig, ska klippa hans man ngn dag oxå :) frågade Sofia, och hon sa att det var helt ok :))
Fiin kommer han att bli ;) före & efter bild kommer självklart!!
Vi gick iaf upp mot skogen, & vände efter ca: 25minuter :)
Han var snäll idag för utom när jag skulle släppa han i hagen...
1: han försökte sticka, satte fart men höll stenhårt och aa...
2: när jag öppnade till hagen så var han gaaaaalen och sjukt stark!!
3: han tog små skutt in i hagen....
4: han tog små stegringar när jag skulle ta av han grimman.!!
5: crazyyy, när jag släppte han i hagen, satte fart i världens galopp, hann nästan inte få av grimman innan han stack!

Jaja, anars easy horse! ;)

Ska sova nu, pöss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback