morsning, korsning, dålig bloggning...

Publicerat: 2012-06-28 Kl: 14:13:57 | I kategori: Allmänt

AA jag vet det dära rimmade ju inte riktgit buth So What..?  ..fortfarande inte helt frisk... ska till stallet idag som sagt, mamma och syrran e ute men jag ville vara hemma och vila så att man kanske mår lite bättre sen när man ska då till stallet som sagt. har inte ens ätit frukost, för att det skär sig så mycket om jag ska sätta mig och käka en macka, nej tack då står jag över! jag har BARA ätit En glass idag, en sån här "mini twister". har iaf börjat få lite feber nu mé inte kul @ all! Får se ifall jag ska rida idag eller om jag ska ta och göra övningar i paddocken, med grimma, njao får se.. Kanske lägger upp lite bommar som han får gå över i skritt/trav? vad tror ni om det?? :)

Känner dock att jag är vääääldigt dålig på att blogga de senaste.. Har ju skaffat mig ett "videofyme" konto. så kan ju ta och filma dagens ridpass/övningar idag kanske?? :) så jag får sätta sprätt på den här bloggen..

kanske skulle ta och ha en frugestund ngn gång.. bara ett alternativ, vet ej om det blir så, men ett alternativ ee ju alltid bra? :)

 

XOXO / samantha ♥.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback