LEDSEN.... & GLAD...

Publicerat: 2012-06-14 Kl: 17:57:51 | I kategori: Allmänt

...för flera olika saker...! 

Ledsna!

1: sista gången jag fick rida Gregor i hela mitt liv! kommer sakna han såååå mycket!
2: näst sista gången på ridskolan idag...
3: inte bloggat på typ 100 år, elr??
4: mitt mål är ju att träffa Nellie Berntsson detta året, tror inte att det målet kommer att nås.. :(
5: kommer att sakna alla vänner i skolan..

Roliga/Glad/Glada! :::D

1: Skolan e slut, och att bara slippa gå upp på morgonen för att gå till skolan KÄNSLAN! :)
2: jag har världens bästa och snyggast ponny XL!
3: Guldpass :D!!!!!
4: Sommar & bad!!
5: massa saker att se fram emot!! :DD
¨





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback