Kommer inte på ngn rubrik -.-

Publicerat: 2012-06-01 Kl: 22:17:19 | I kategori: Allmänt

Not now!!

Jag ska faktiskt gosa ner mig sången nu
Okej, det är ändå rätt så tidigt för att vara fredags kväll och jag kan sova hela dagen ifall jag vill..
Men jag e trött efter en hel vecka me skola o arbete och massa sånt... Då kanske man e trött?
Iaf så vet jag inte va jag ska hitta på imon. Hoppas på bra väder, men som det SÄGS är att det ska bli högst 13•c :(
Tråkigt, så inget bad asså?? :((
Ja, ja hoppas det iaf blir bra väder om 2veckor på torsdagen, då vi har skol avslutning! Och varmt innan det oxå! Så man kan få lite bränna, hehe ;P

Ska ta mig en blund nu!
Pussssssss!!❤❤❤❤❤❤❤

Kommentarer
Postat av: Vicci

Allt bra?

2012-06-02 @ 10:27:27
URL: http://theseabird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback