Jao..

Publicerat: 2012-06-26 Kl: 13:59:01 | I kategori: Allmänt

..vart rätt mkt för mig nu.. Saker som jag helst inte vill ta upp på bloggen.
Det rör inte mig så jätte mkt men jag är en del i det och är ledsen.
Så jag tror nog att det är bäst att inte släppa ut det på bloggen hej-vill utan  att veta vilka de e som läser...
Det får bli så i första hand iaf...


Detta rör inte MIG så mycket, men det rör bloggen.. Då jag försökt om & om igen. Men inte kommit in på bloggen...Och det stör mig mycket iaf! Att blogg.se aldrig kan göra i ordning den nya blogg appen Osv.Osv...
Jag vet att jag har tjatat rätt mycket om blogg.se den senaste tiden..
Och drf ska jag inte skriva mer om det nu :)!

Har inte gjort så mkt dom senaste dagarna.. Vart upp och ner och lite så...

Förrut blev minstorasyster arg på mig för ngt?
Så hon sparkade till mig på handen och "smasch!" (tror den blev stukad) gör jäkligt ont iaf...
Nu ska jag försöka göra lite cheescake, får se hur den blir!


XOXO / Samantha❤.❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback