Idag...

Publicerat: 2012-06-19 Kl: 10:07:39 | I kategori: Allmänt

..vet jag inte riktigt vad som händer och så, det är ju iaf sjukt fint väder ute? Fast iofs så blåser det rätt mkt.. :(
Så aa jag vet inte riktigt nu vad vi ska göra.

Imorgon är det ju iaf stallet, ska se ifall jag tar torsdag oxå, för att jag kommer inte att komma på fredag, så antingen så blir det 2 ridpass på torsdag (xl & ridskola) eller så får jag ta xl ngn annan dag :)
På torsdag är det min SISTA gång på den ridskolan, har lagt av, för att jag ville ha mer tid m'e xl, så sist gången EVVAH för mig där(att rida) för min syster kommer att gå kvar och så..
Ska se ifall jag kan börja ta lektioner på raudhetta eller ngt :) men kommer ju att ha kvar xl :)

XOXO / Samantha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback