❤ Dem inlägg som ej kom ut igår! ❤

Publicerat: 2012-06-12 Kl: 18:03:46 | I kategori: Allmänt

10/6-12 , 16.23 - nu har jag borstat färdigt xl, stått och borstat han i ca 45 minuter idag, lite överdrivet, men fin blev han iaf ;)
Nu ska jag bara göra alla hästarnas (Ella, iris, ville, xl) hö påsar ..
Sedan ska sadeln på och tränset ska oxå på ;)
Sen så tänkte jag ta en skritt tur bort till travbanan, och ta ngt varv där oxå :)
Melissa (min syster) ska gå mé idag med :)
I'm BRB ;)
—————————————————

10/6-12 , 18.30 - ridit klart och e tbx i stallet, ska ge xl lite mat och fibergi, innan jag tar och släpper ut han i hagen ;)
Det gick bra att rida till trav banan, Melissa fick skritta han lite emot slutet sedan oxå ;)
iaf så när jag galopperade så vart han rätt stutsig(staaaav) och så, och när jag skulle sakta av han från galopp till trav, stannade han bara rakt i halt, så vart nära att jag flög av, men höll mig kvar:)
Nu ska jag ta ut xl i hagen, hörs sen :)!
—————————————————

10/6-12 , 18.51 - precis tagit ut xl, och ska dra hem nu ;) trött, och ska ju vara heldag uppe vid sisjön imon i skolan, onsdag e jag ju ledig som sagt, ska på syrrans avslutning, min är som sagt på torsdag.
Bloggar när jag kommer hem
—————————————————

10/6-12 , 21.56 - kollat på matchen: Sverige vs Ukraina, går så där! Känner inte för att kolla, men aa, stänger bloggen för idag, vi hörs imon. Puss! ❤❤

Kommentarer
Postat av: Melissa

Roligt när du skriver sådanna här inlägg inlägg ist !! ;)

2012-06-12 @ 19:17:58
URL: http://createdbymelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback