AnnaForm :)

Publicerat: 2012-06-05 Kl: 17:03:11 | I kategori: Allmänt

 Som alla kanske redan har sett så har jag en ny design av Anna Form :)

Sjukt nöjd med den, och kommer att vara på denna bloggen ett bra tag nu ;)
 Den e verkligen överlägsen, men jag skall säga att jag tog rätt mkt av en annan tjej, hehe, hon är lite äldre än vad jag e, kan nog tippa på 16-20 kanske?? :)

Bra tanke osm hon kom me, så jag tänkte om det va ok, att göra inte precis likadan, men ngt liknande, och det var heeelt ok :D

I love it!<3

Jag ger en stoooor hiss till både Anna & den här tjejen då :)!!!

Jag kan tyvärr inte länk till "den tjejen jag pratar om" pga, att jag inte hittar hennes blogg och minns inte hennes namn...

Men Annas skall jag ¨såklart lääänka!! :D

Ni hittar Annas hemsida HÄR! för er som inte kan klicka på länken, så heter hennes sida iaf, annaform.se

Kommentarer
Postat av: Manda

Gud va fin!!

2012-06-05 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback