vad tycker ni om mina videos?

Publicerat: 2012-07-21 Kl: 19:34:08 | I kategori: Allmänt

Tror att jag ska börja lite smått med att gör videos, vad tycker ni om de? :)
Jag filmade ju inte mig igår, jag filmade ju typ xl..?
Men jag börjar nog filma lite smått snart ska ni se ;)
 
Imon blir det förmodligen liseberg? och måndag rida me Wilma, om det e FINT väder ska vi rida upp till sjön, ta och bada med hästarna, och sedan får min urgulliga ponny och hennes urguligga islandshäst, beta, så kör vi på bad, mm ;)
Kan ju ta oh filma lite när vi badar, rider, osv.. såklart kort kommer tas :)
Har jag täckning uppe vid sjön så laddar jag upp bilder/video (s) på plats, annars kör jag på att lägga upp det när jag kommer hem sedan innåt kvällen ;)
 
Hörs later On.
 Ska ta att hitta på ngt, har TRÅKIGT....
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback