My Week.

Publicerat: 2012-07-10 Kl: 19:02:00 | I kategori: Allmänt

Onsdag:  Vet inte Riktigt vad som händer imorrrrn.. Ska ju inte till stallet imon, och så, ska antagligen ut eller ngt, kanske vara med en kompis eller så, I DONT KNOW, får se vad som händer ;)
 
Torsdag: Stallet, hovslagaren kommer och ska sätta på XL sin ringsko eftersom att den måste ju göras, och så, (han har ju tappat sin sko på vänster framben) så ska vara där antagligen hela dagen tror jag.. Då han skulle komma runt 2-5 så måste typ vara där vid 2, sedan ska jag kanske bara skritta lite i paddocken efter han blivit skodd :) så då tar väll det ngn ½ timme tror jag, så då e man ju typ inte hemma fören vid 7-½ 8 så japp.
 
Fredag: Stallet förmodligen, fint väder får vi hoppas på oxå, så man kanske kan ta sig en tur till stranden eller ngt ;)??
 
Lördag: Ledig, få se vad jag hittar på ? ;)
 
Söndag: Samma som dääär ↑
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback