Heeeees :(

Publicerat: 2012-07-01 Kl: 11:20:50 | I kategori: Allmänt

Kan knappt prata, det skär sig i halsen lixom..
Sjukt förskyld på det oxå, Yummy, yummy!
Jag vet inte vad som är värst, att jag inten kan prata utan att jag stör mig på min röst just nu, eller att jag måste snyta mig @ the time...?
I Dont Know..
 
Tränings värk i benen det har jag oxå.. vet ej vad jag kan ha fått den ifrån :O
Har säkert drömt ngt inatt kanske? Typ sparkat på ngn or something, hehe...
 
Imon blir deet stallet;) får se vad det jag ska göra då.. ;)
kanske lite markarbete? I fredag red jag ju ut med sofia, vi tog alla backarna, så galopperade vi upp för dom och så, men skrittade upp för dom det gjorde vi ju oxå, bra träning för hästen att både bära vikt och ha koll på vart den går, SAMTIDIGT som den går upp för en backe ? ;)
Asså tänk ändå hur fantastiska hästar egentligen ä? Dom bär lixom på människor, vissa jobbar hur snällt som helst! att dom har tillit till oss människor... Och sen så finns det andra djur som inte alls kan bära oss, och inte alls känner tillit..
Visst hästar har den kroppsuppbyggnaden, och det har inte andra djur, så där går jju lixom varför hästar klarar det, men ändå..
Tror inte riktigt att man tänker så i alla lägen när man e med sin häst "tänk att du lixom (gillar) mig"
Djur verkligen ÄLSKAR när man pratar med dom..
JAG tror att det är det oxå som gör dom villiga att arbeta?
(inte för att jag då är experten, ehh big NO NO!!)
Men erskänn ändå lite att hästar är sjuukt fina i allt dom gör, även om dom är "Wild And Crazy" eller om dom är "slow and calm" Dom är ändå så sjukt fina och fantastiska.. :)
 
 
 
XOXO / Samantha.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback