Godnatt! :*

Publicerat: 2012-07-08 Kl: 23:24:46 | I kategori:

Stallet imon, längtar enormt inte träffat min kille sen i torsdags, så det ska bli spännande haha ;) Skrev ju aldrig på bloggen om att xl stack? Jo så här gick det till typ; Kom in i paddocken och skulle precis stänga repen som man sätter upp som stopp då lixom, och jag har alltid gjort det och xl är sjuukt van vid det.. Iaf så blev han rädd för ngt typ, och bara skenade rakt i väg ifrån mig, så jag försökte ju hålla kvar han, men bettet gled ur munnen på han samt tyglarna, så tränset blev helt jävla pajj. Släppte tränset sprang allt vad jag hade rakt i i stallet hämta hö i farten, samt grimma och grimskaft, gick på kanske 10sekunder.. Xl travade och han var nära stallet. Sedan blev det stopp för han då de kom hagar. Så jag kunde få tag på han.,. Skakade så jääävla mkt va.? Trodde aldrig att han skulle stannat, men han stod snällt och väntade på mig när jag skulle ta in han i boxen då, sjukt rädd blev jag, han sprang inte över mig elr ngt så jag blev ej skadad, kollade han ben och det var bra :) Tur de.. Iaf så tog jag in han släppte ut han i hagen, kramade han lite och sp :) Nu ska jag nana, så puss puss! XOXO / Samantha❤.❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback