Typ 40 minuter kvar... :(

Publicerat: 2012-08-24 Kl: 14:26:17 | I kategori: Allmänt

Slutade skolan med att vi åkte till hovåsbadet, men jag badade INTE!
Blåste rätt mkt... Nu sitter jag iaf och väntar på min buss som kommer om ca 30-40minuter, typ... ;(
Stallet som väntar, inget "hem & käka + vila" för mig inte. Alla andra i klassen bara "åhhhhhhh! Äntligen fredag, hem och slänga mig på soffan! Bara villa resten av dagen... 😏😏" men min dag blir att vänta på bussar, rida och bara vara allmänt trött.... Har försökt att räkna ut när jag på ett ungefär ska åka hem från stallet. Satt klockan på 6 bara för att då måste jag börja packa mig ifrån stallet, och kila ner till bussen. Sedan hem ;)? Då säger jag LÄTT sol alla andra ungar gör på en fredag! SOFT!!! & CHILL!!!!! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback