Sur !

Publicerat: 2012-08-28 Kl: 20:07:22 | I kategori: Allmänt

Ni skulle bara sätt hur mkt tid jag har lagt ner på bloggen... Uppdaterat MINST 4-6 inlägg per dag? Och dessutom lagt ut lite videos när jag rider & sånt. Men tror ni att dom läggs ut inläggen då? Min syster frågade mig idag "varför uppdaterar du så himla dåligt?..." jag gick in på min blogg kollade, INGET utav dom Inlägg jag skrivit har lagts ut..? Störande? "Oh ja"
E sjukt trött på "Blogg.se" nu, känner så himmla mkt för att byta. Men då blir d bara att jag ångrar mig, & bara allmänt kommer vilja ha tbx denna blogg, och bla bla bla... det skulle bara blivit en massa TJAT ur min mun.... -.-
Får försöka fixxa d, annars får jag ta & mejla "blogg.se" och bara skriva ner ngr ord, KLAGOMÅL är ett utav dom.

Iaf så slutade vi vid 3 idag, kvart i 3 var d. Seeeegt! Imon the same same, kvart i 3...... Mamma hämtade mig på skolan, åkte hem, käka, vila. Sedan drog vi iväg till ridskolan (Melissa går ju kvar där :) ) hjälpte henne lite. Sedan kollade jag på lektionen. Och sedan åkte vi hem. Åt goo tacogratäng typ? Eller det är ngn grejj i ugnen med sånna här "tacochips" typ.. Aa iaf. Nu sitter jag i soffan & bara "chillar" haha ;))

Imon stallet, d gammla vanliga. Lägga sig i TID idag, då de blir INTE mkt hemma? Åka till skolan slutar då 14.45. Åka till stallet e väll vid stallet kke halv 5? Rida fixa dona, mocka, vatten. Aa som sagt "DET GAMMLA VANLIGA" men så är d ;) har man häst så har man :)! Som TUR är så hämtar mamma mig vid stallet. Det blir nog vid 8 eftersom att jag tar allt så himmla "EASY" i stallet. Haha harmoni "you know " ;)

Hur går d för er i skolan?

Tja på er dååååh ;)

Kommentarer
Postat av: blogglover

Hur går det med din häst? Han är bara såå fin ! Önskar att ja också kunde ha en egen häst! Du borde vara så lycklig är du de?
P.s En jätte bra blogg!
Kramiz!

2012-08-30 @ 08:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback