Räcker d att jag säger......

Publicerat: 2012-08-15 Kl: 21:01:06 | I kategori: Allmänt

..... J******vla p*ss blogg.se! Känner att jag stör mig så sjuuuuukt mkt?? Dom senaste dagarna har jag inte ens kunnat logga in på bloggen! Det tar typ 1år att ladda upp 1 bild asså hallå? 1 BILD? Serri! Jag är sjukt trött på d nu asså!
Tänk! Jag har inte bloggat på 2 hela dagar! Pga att en app, inte funkar som den ska? Det har hänt så mkt som jag skulle vilja uppdatera på plats lixom, men NEJ DÅ? Vaffö d? Vi väntar på bättre tider istället.... Förrut så var det jag som inte hade blogg lust lixom? Men nu när man äntligen fått tbx blogg lusten, då ska allt annat skita sig? Shiiiiet asså? Jag skriver väll typ alltid om "blogg.se"? Eller...?
Pga av att en app inte funkar som d ska, sjunker min statistik, och allt blir bara Piss!

Tar allt som har hänt i ett inlägg precis här efter sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback