internet lika med 0...

Publicerat: 2012-08-11 Kl: 21:03:43 | I kategori: Allmänt

.....Ja rubriken säger NÄSTAN ALLT!!! Mitt internet har vart = 0 idag! Var i Säve, och kolla på 4gång/5gång på islandshäst, som sagt SM kul!! Blev sjukt tävling sugen, fastän man själv har ponny, men hade lätt velat gå in på banan med xl, fastän han bara kan 3 gångarter, haha! Tänk min lilla XL på banan, med sin urfiiina skritt'/trav/galopp
Han har ju vunnit jätte många 1:a pris i Dressyr!
 
Kan ju säga oxå, att när jag väl hade internet, ska blogg.se appen självklart FAILA! Man kan väll säga att när man väl vill ha appen, jag bara YESSSSS'! INTERNET!! men OFC ska appen krångla, som vanligt??
Trött på appen som satan, kan jag säga, dom höll på me den appen i typ EN MÅNAD! Jag säger bara 3 ord!
DEN BLEV SÄMRE! Appen vart hel ok INNAN dom skulle göra om den, till ngn RANDOM "publishdev" sk*t...
 
NU har jag fått ut mig lite aggro damp typ... Nu ska vi ta vad som har hänt idag!
 
Var som sagt då på SM, sjukt kul! kolla på alla isisar, så fina! Men jag har fastnat för Ponny, så där ska jag nog stanna, tills man blir tvungen att gå över till StorHäst... Längtar llite till "storhäst" tiden som kommer.. Men vill ju självklart stanna kvar på Ponnys, men aa..  Ska ju få testa Ville, sedan när vi flyttat stall, och han inte är halt, självklart meanr jag inte att vi ska köra gärnet, FULL GALOPP lixom.. Lite skritt i paddocken, ALLTID en början!
Red ju typ första gången på storhäst när jag var ca 5-6år? dast SJÄLVKLART med ledare ';)
 
Aja, vidare tills idag, igen....
 
Innan vi åkte hem till stallet, så kollade vi lotterna (som vi köpt på morgonen när vi kom)  om vi hade ngn vinst..
Jag hade 1 av 4 vinster :) så jag vann en keps, med en islandshäst på, haha, inte riktigt min stil, men får se vem jag ger den till....?
Sedan åkte vi till Donken, köpte god mat ;)
Sedan vidare till stal´let..,
 
Långritt, kul, mkt fart! hade ju ingen martingall på XL så han hade huvvet högt @ time... Men de fick gå ändå..
Han stack ju lite blev lite het nästan... WOOOOW! En 23 ÅRING D-Ponny, WOOOW! That´s my BOY i JUST say!
 
Sedan åkte vi hem då, kul dag, men nu e man heeeeelt slut! ;P men de e bra, får börja vänja mig nu ifall det blir att köpa ponny strax? ;) ho know...?
 
Vi hörs sen!
 
AS LONG AS YOU LOVE ME....♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback