Gissa tiden?

Publicerat: 2012-08-20 Kl: 21:49:56 | I kategori: Allmänt

...nej, ni ska inte behöva gissa ngn tid ;)
Jag skulle iaf gå in och ta en "snabb dusch" och en snabb dusch kke är ca 5-10 minuter? Eller mindre..? Men iaf, det tog ca 25-30 minuter, haha! Snabb dusch (HELL YEAH!!) haha! I just say NOOO! De var inte en snabbdusch, snarare en helt ok, vanlig dusch ;)?

Imon skola! Tagga! ;)) lite kul, jag som helst INGET emot skolan! Det är självaste tiderna som man ska vara i skolan, som jag har ngt emot..! Men i år ska jag tänka att stallet inte får ta för mkt tid, ta med läxor till stallet, jobba på bussen, samt i stallet, när man tex käkar? :) Aja, nu ska jag kolla klart på dallas sedan sova.
PUSS! Höra imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback