Död mobil....

Publicerat: 2012-08-04 Kl: 11:46:50 | I kategori: Allmänt

....mobilen dog typ när jag kom hem, så glömde jag av att den var död och behövdes laddas, så bla bla bla, kom jag på det senare, ladda den och, bla bla bla. Iaf så hade jag typ INGET att göra när jag kom hem, så tig fram the white systemkamera, och Fota lite ;) Några bilder får ni här under sedan. Tyvärr bara egopics, haha ;p Idag blir det FÖRMODLIGEN att åka till Marstrand om det är FINT väder, äre skit väder , NO NO NO, jag stannar hemma ;) äre fint, Samantha e Aja, från det ena till det andra så vaknade jag för ca 45 min , sent i know! Jätte ont i ryggen, vet ej vrf? Och fortfarande trött.. Skolan börjar ju om typ 2 veckor eller vad e det? 3? Jag vet inte men tröööökigt känner för lite sommarlov till eller? Detta sommarlovet har vart det kortaste EVER? Vet ej vrf, men så har det var..? Jaja, ska käka nu Btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback