Vad vill ni jag ska skriva mer/om ? :)

Publicerat: 2012-04-10 Kl: 16:14:44 | I kategori: Allmänt

Har ju inte frågat er om vad ni tycker, elrh?

Så NU frågar jag er :) vad tycker ni jag ska skriva om, elr kanske göra lite extra? det behöver inte var stort, eller det behöver inte heller vara litet, men ngnting iaf ;)
Så vad säger ni? :)

Nu ska vi bara ladda över filmerna på ett usb, sedan så ska vi kolla :)
Vi har bara laddat ner 2 hitills och jag valde...=?
Två flera "haj" filmer, haha! kände för ngt litet exxtra sådär idag ;D
Är ju inte åt det "romantiska" filmerna men inte heller åt "skräck" hållet heller, så jag ä väll rätt mkt för aa olika, haha.. :)

Men vi hörs senare :)


<KRAAAM>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback